Cześć 👋

jestem Marcela i utrzymuję się z budowania progresywnych strategii digital marketingu.

Najchętniej pracuję nad strategiami w kontekście konkretnej organizacji oraz jej unikalnych celów.

Praktykuję data-driven marketing

Mam solidne doświadczenie w budowaniu strategii oraz zarządzaniu marketingiem cyfrowym dla międzynarodowych projektów, w szczególności SaaS oraz e-commerce. W Polsce pracowałam między innymi nad projektami należącymi do ING Banku, Allegro, Brainly, czy Wirtualnej Polski.

Nie lubię opowiadać historii w auli pełnej ludzi – najczęściej współpracuję z zespołami przy poszukiwaniach nowych perspektyw i pretekstów wzrostu.

Lubię łamigłówki o skutecznych metodach wzrostu i digital marketingu

Czasem chodzi o skuteczniejszą architekturę dla mierzenia efektywności działań, czasem o dobre praktyki optymalizacyjne, a czasem o usuwanie min 💣, które ograniczają skalowanie i dywersyfikację media miksu. Opowiedz mi o swoich wyzwaniach.